در کنار همه برتری‌های که نرم‌افزار کسرا به نرم‌افزارهای مشابه دارد، پشتیبانی بی‌مانند این نرم‌افزار شاید مهم‌ترین ویژگی آن باشد. از روز نخست همیشه یک وب‌سایت اختصاصی و دست کم یک خط تلفن اختصاصی برای ارتباط و پشتیبانی نرم‌افزار برقرار بوده است.

برای چندین سال هم بخشی در انجمن تخصصی کاوش تیم برای نرم‌افزار مدیریت تعمیرگاه کسرا فراهم شده بود تا مشتریان این مجموعۀ بزرگ که نرم‌افزار را خریداری کرده بودند پرسش‌های خود را بپرسند و مشکل‌های خود را برطرف کنند.

نرم‌افزار کسرا بارها به‌هنگام‌سازی شده است و نسخه‌های تازه در اختیار کاربران قدیمی هم قرار گرفته است.

همه نسخه‌های نرم‌افزار کسرا همیشگی هستند و استفاده از آن‌ها هیچ نوع محدودیت زمانی یا تعدادی ندارد. یعنی هر نسخه‌ای که می‌خرید برای همیشه کار می‌کند و می‌توانید بدون پرداخت هزینه دیگری به استفاده ادامه بدهید.

برطرف کردن مشکل‌های نرم‌افزار یا راهنمایی برای کار با نرم‌افزار (در صورت نیاز) با تلفن و ایمیل انجام می‌شود و تنها برای دریافت نسخه‌های تازه نرم‌افزار باید وضعیت پشتیبانی محصول شما فعال باشد که این هزینه سالانه دارد.

logo-samandehi

کلیه حقوق محفوظ و هر گونه کپی‌برداری از مطلب‌ها غیرمجاز است

kasrasoft.ir